Menu

نمایش خبر

جزییات خبر

print
سامانه های 137 و 1888 نقطه ثقل و عصاره شهرداری تهران هستند

سامانه های 137 و 1888 نقطه ثقل و عصاره شهرداری تهران هستند



رئیس سازمان بازرسی به ظرفیت های قابل توجه سامانه های 137 و 1888 در برقراری ارتباط مردم با شهرداری اشاره و تاکید کرد: سامانه های سازمان بازرسی نوک پیکان عملیات اجرایی ، نقطه ثقل و عصاره شهرداری تهران می باشند.


به گزارش سامانه مدیریت شهری 137 به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی شهرداری تهران : رمضان امینی به همراه جانشین ، معاونان و مدیران سازمان بازرسی ظهر روز یکشنبه 8 مهرماه از سامانه های 137 و 1888 بازدید و از نزدیک در جریان روند فعالیت های این دو سامانه قرار گرفت.
امینی در جریان این بازدید در جلسه ای که با حضور رؤسای سامانه های 137 و 1888 و مدیران این دو مجموعه برگزار شد طی سخنانی اظهار داشت: هیچ نعمتی بالاتر از خدمت به مردم نیست و همه ما باید خداوند بزرگ را شاکر باشیم که می توانیم از طریق سامانه های ارتباط مردمی 137 و 1888 گره گشای بخشی از مشکلات شهروندان باشیم.
وی با اشاره به اینکه سامانه های 137 و 1888 حلقه اتصال مردم با شهرداری می باشند، ایجاد مدیریت یکپارچه شهری و رضایت مندی شهروندان را هدف نهایی از تاسیس این دو سامانه مطرح کرد و افزود: دقت، سرعت و پاسخگویی به درخواست های شهروندان در کوتاه ترین زمان، کاهش هزینه ها و به حداقل رساندن خسارت ها از دیگر اهداف تاسیس این سامانه ها است.
امینی بیان کرد: اینکه در جغرافیای به این گستردگی، همه اطلاعات و داده های شهری که از طریق ارتباط مردم با شهرداری دریافت می شود در یک جا جمع شده و این داده ها مورد رصد، بررسی و تجزیه و تحلیل قرار بگیرند، نشان دهنده ظرفیت بالای این سامانه ها است.
رئیس سازمان بازرسی سامانه های 137 و 1888 را مرکز ثقل و عصاره شهرداری تهران دانست و ابراز داشت: این دو سامانه نوک پیکان عملیات اجرایی می باشند و مدیران شهری می توانند به کمک این سامانه ها و استفاده از دانش، تجربه، توانایی و مشارکت همگانی گام های بزرگی را در خدمت رسانی به شهروندان و کسب رضایت حداکثری ایشان بردارند.
وی در ادامه از رؤسای سامانه های 137 و 1888، معاونت ها، مدیران و کارکنان این دو سامانه که با تلاش و خدمات شبانه روزی خود لبخند رضایت را بر لبان شهروندان جاری می کنند تشکر و قدردانی کرد و از آنان خواست تا مردم داری، اخلاق مداری، مسئولیت پذیری و خشوع و خضوع را سرلوحه کار خود قرار دهند.

عملکرد مدیران ارشد شهرداری در تابلوی 137 و 1888 نمایان می شود
علی ایرانشاهی جانشین سازمان بازرسی نیز در این جلسه 137 و 1888 را تابلوی شهرداری تهران دانست و افزود: نتیجه فعالیت تمام معاونت ها و مدیران ارشد شهرداری تهران و نمره قبولی عملکرد آنها در سامانه 137 و 1888 حلول و ظهور پیدا می کند که این نشان از اهمیت ویژه این دو سامانه دارد.
وی بحث تجزیه و تحلیل و آسیب شناسی پیام ها در این دو سامانه را مهم برشمرد و خاطرنشان کرد: خروجی گزارش های سامانه ها بر حسب نوع شکایات ، درخواست ها و آسیب شناسی که در حوزه های مختلف انجام می شود و دریافت علل وقوع این آسیب ها و شکایت ها باید منجر به یک رویکرد پیشگیرانه شود.
بنابراین گزارش، در این بازدید کارشناسان و مدیران سامانه های 137 و 1888 با رئیس و جانشین سازمان بازرسی گفتگو کرده و سوالات و موضوعات کاری خود را مطرح نمودند.

در ادامه این بازدید طی نشستی صمیمی، حمیدرضا نصریان سرپرست سامانه مدیریت شهری 137 و مسعود سلیم جوهری رئیس سامانه نظارت همگانی 1888 گزارش مبسوطی از عملکرد، آمار تماس ها و پیام ها و تحلیل داده های سامانه های 137 و 1888 ارائه نموده و رهنمودها و دستورات لازم را از سوی رئیس سازمان بازرسی دریافت کردند.

 

 



  نظرات

شاخه
1387 (18)

1388 (50)

1389 (248)

1390 (33)

1391 (85)

1392 (86)

1393 (109)

1394 (601)

1395 (326)

1396 (286)

1397 (190)